Klantgerichtheid en motivatie

Veel medewerkers bij gemeenten hebben ooit bewust gekozen voor een functie met maatschappelijke meerwaarde. Toch komt de dienstverlening vaak onder druk, is men ongemotiveerd en niet op de klant gericht. Als coach zet ik mijn nieuwsgierigheid in om betrokken en met aandacht mensen in het hier en nu te brengen. Mijn ontwapenende en open houding zorgt ervoor dat we snel tot de essentie komen. Je komt weer lekker in je vel en weet weer wat je motiveert. 

Employee-engagement

Ik neem de tijd om persoonlijke dilemma’s te verkennen en zoek daarbij naar de kern. Daarbij is er ruimte voor gevoel en emoties. Daarna verkennen we samen de mogelijkheden om stappen vooruit te zetten.
Wat raakt je? Wat ligt er op je hart? En wat belemmert je om met plezier naar het werk te komen, om optimaal te presteren? Ik vind het mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen thema heeft, waar hij mee worstelt, en waarin ook vaak een sleutel verborgen ligt. Ik graaf daarbij niet diep in het verleden, maar richt me vooral op het hier en nu. De ander mag er zijn met al zijn twijfels en worstelingen. Met zijn wensen en verlangens.
Met als belangrijkste doel: dat je lekker in je vel zit en met plezier naar het werk komt.
Motivatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.